Reklama

21. listopadu 2007 v 14:43 | Sabča |  Zsv
  • součást marketingu
  • mechanismus sociální kontroly
  • reguluje přístup do formálních i neformálních institucí
  • ovlivňuje živ. styl, hladinu výdajů, volný čas člověka, výběr přátel, bydliště...

Legislativní omezení reklamy:
  1. alkohol (např. konzument mladší 18ti let)
  2. sex
  3. tabákové výrobky
  4. střelné zbraně (mohou být jedině v odborných časopisech)
  5. tabu (děti u silnice, děti a léky, protizákonné jednání...)
Výskyt:
  1. TV
  2. rozhlas
  3. noviny, časopisy
  4. billboardy
  5. dopravní prostředky
  6. sportoviště
  7. výkladní skříně
  8. alternativní média (lavičky. reklamní hodiny, letadla, nakupovací vozíky, slunečníky, telefonní reklamy...)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
SPAMY MAŽEME...